Jak využít Google mapy pro mé podnikání?

Především tam musíte být. Ale popořadě. Podívejme se napřed na to, jak funguje vyhledávání na Googlu. Pro ty z Vás...

Slovníček pojmů z internetového marketingu

PPC reklama, cloud, HTTPS, follower aj. - kdo se v tom má vyznat? Zní to pro Vás cize jako španělština pro VŠ? Podívejte se do slovníčku výrazů z oblasti internetového marketingu...

SEO optimalizace pro vyhledávače

Zaklínadlo všech internetových „odborníků“ na marketing. Buďte si jistí, že na Vás s tímto termínem vyrukují, pokud se budete bavit o tom, co Vašemu webu chybí.

7 tipů, podle čeho vybrat firmu na vytvoření webu

Každý člověk má jiné nároky a jiné představy. Instalatér, který má široký okruh zákazníků a tím pádem zakázek nad hlavu, potřebuje web jen kvůli kontaktu.

5 tipů, jak má vypadat úspěšný banner

Každý úspěšný banner, který má zaujmout, by měl obsahovat následující prvky: