5 tipů, jak má vypadat úspěšný banner
22.3.2018
Každý úspěšný banner, který má zaujmout, by měl obsahovat následující prvky:
- Měl by mít jasné reklamní sdělení, žádné obecné plky, pardon fráze ☺
✓ Správně | × Špatně |
„Půjčka až 15.000 Kč pro Vás“ | „Nabízíme dostupnou půjčku pro každého“ |
- Text nemá popisovat vlastnost, ale výhodu pro klienta
✓ Správně | × Špatně |
„ U nás získáte peníze rychle“ | „Požadujeme málo dokladů k ověření“ |
- Banner musí obsahovat výzvu k akci (anglicky Call to action), např. „Chci další informace“. Vyvolá tak větší reakci zákazníka, aby si na banner klikl
- Měl by odrážet Vaše firemní barvy. Pokud to jde, posilujte povědomí zákazníka o Vaší značce použitím firemních barev
- Neměl by zapadnout mezi ostatními bannery konkurence (Zjistěte si, na jakém místě se bude banner objevovat a co se bude vyskytovat v jeho okolí)
Statický vs. animovaný banner
Kdy použít statický a kdy animovaný banner? Jednoznačná odpověď na to není. Jednoduché je ale např. toto vodítko:
- Statický banner – když popisuji výhodu produktu
- Animovaný banner – když chci ukázat srovnání - situaci před použitím a po použití produktu